קרוואן בטבע

למה נופש בקרוואן עדיף על נופש במלון ?

נופש בקרוואן הוא נופש ייחודי מלא בחופש אמיתי . 
הבחירות מתחילות עוד בבחירת גודל הקרוואן כאשר במלון משבצים אותך בחדר שבדיוק מתפנה.

בקרואנים להשכרה שלנו יש לך החופש לבחור את הנוף. במקום שתתווכח עם פקידת הקבלה על נוף לבריכה במקום לחנייה אתה מקבל נוף לאן שתרצה !  

הכל תלוי בבחירה שלך – איפה אתה תבחר לעצור לחניית לילה.
גם אחרי שתבחר חניון תלוי איפה תמקם את הקרוואן וכך יראה הנוף שלך. בהשכרת הקרוואנים אתה בחור נוף לשדות,נחל ,ים ,חורשה . 

כאן הנוף נשקף לא רק מהמרפסת כמו בחדר במלון אלא בקרוואנים שלנו יש הרבה חלונות .  
אף אחד לא קובע לך את זמני הארוחות אין צורך שתמתין בתור המשתרך כבכניסה לחדר האוכל ההומה רק כדי שיסמנו וי ליד מספר החדר שלך.

אף אחד לא יחליט עבורך איפה לשבת בחדר האוכל ההמוני , ישנה פינת אוכל אחת.
הביחד הזה סביב שולחן פינת האוכל הוא מאוד אינטימי , מסביב שקט מאוד ואין את ההמולה שיש בחדרי האוכל של המלון . עד שכל אחד הולך לאסוף מטעמים יוצא שבדיוק חבר משפחה אחר קם להביא קינוח ובסופו של דבר לא יושבים יחד ומרוב המולה מסביב גם לא מקשיבים באמת אחד לשני. בקרוואן בפינת אפשר ליצור קשר עין ואפשר להקשיב הקשבה אמתית .

המרחב האינטימי מאוד מקרב לעומת החדרים הענקיים בבתי המלון.
התאורה הרומנטית והריהוט שעשוי מעץ עביר חוויה של חום ואינטימיות. 
אם לא מתאים לך המקום תמיד תוכל לעבור לחניון אחר , אם משהו אינו לשביעות רצונך אתה צריך לסיים את הנופש באותו המלון או במקרה הטוב באחד ממלונות הרשת. 
אם אתה צריך משהו  לחדר יש מרכזייה , לנו יש שירות 24 שעות ביממה. כמובן שבקרוואן בטבע יהיה לך  יחס אישי ותוכל לפנות אלינו בכל שאלה. 
 כדי לרדת לבריכה אין צורך להזמין את המעלית אלא פשוט לפתוח את דלת הקרוואן ואתם כבר שם … טובלים רגליים בבריכת מים טבעית ונהנים. בהשכרת קרוואנים הכל עובד פשוט הרבה יותר ! נהנים נטו מהטבע !

משהו בביחד של התפעול מאוד מגבש . מספיק שהצלחתי להרים את הרגליות האחוריות ואז את הקדמיות והקרוואן.עומד סימן שהפרוייקט הצליח הודות לעבודת צוות מצויינת שלכם כאשר היקרים לכם הם הצוות. 
ומה לגבי צוות הבידור ? אתה  והיקרים לך הם צוות הבידור הכי טוב ואתם קובעים את התכנים. לרעיונות נוספים לתכנים מעבר ללשונית אירועים בטבע תוכלו לקרוא במאמר הבא.  

לשיתוף:

עוד בנושא:

צרו איתנו קשר

דילוג לתוכן